Welcome!

Velkommen til mitt lille hjørne av bloggland! Slå deg løs og føl deg som hjemme, og legg gjerne igjen en liten kommentar :)

Monday, May 2, 2011

Crochet blanket 120-3

My cherry tree is blossoming.
And I finally got around to blocking my blanket, wich has been finished for quite some time now.
In the pattern there was no description for edging, so I made one up. I think an edging is necesary to get closure.
I wanted the edging to look the same as the pattern between the squares.
Pattern: DROPS blanket crochet in squares
Yarn: Perfect and Smart from Sandnes
Hook: 7mm
Finished size: 180x140 cm, 70x55 inches
Raveled here

  Yeela thought it would definitely look better with an edging

1 comment:

  1. Så flott teppe og så fin blogg! Og takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Nå har jeg hatt åpent pianoet igjen, men jeg er ikke sikker på om jeg fant riktig dings... Imidlertid ser det ut som om det er hamrene som henger, ikke selve tangenten, så da er det vel noe annet. Kanskje de bare trenger smøring, for alt jeg vet :) Men takk for tips!

    ReplyDelete