Welcome!

Velkommen til mitt lille hjørne av bloggland! Slå deg løs og føl deg som hjemme, og legg gjerne igjen en liten kommentar :)

Sunday, December 11, 2011

3. advent

Tida flyr, og julestemninga kommer sakte men sikkert krypende, enten man vil eller ikke. Når det ser ut sånn som dette ute:
Får man lyst til å drive med dette inne:
På kjøkkenet syr vi julen inn.
Det har vært juleavslutning på pop-quizen (en ukentlig foreteelse som har vært fast innslag hver torsdag i ca 6 år), med medbrakt tre, pepperkaker og popkornmaskin.
Høy stemning. 




 Ellers strikkes det for harde livet i det skjulte.
Kontstrikk (entrelac)
Brandywine
Ha en fortsatt god adventstid!

1 comment:

  1. Hyggelig utsikt og gode aktiviteter :)

    Tenkte jeg skulle tipse deg om en historie fra Liberia - en som er både trist og god på en gang. Denne bloggen er skrevet av tremenningen min, og historien handler om faren hennes (min fars fetter), som jeg også kjente godt:
    http://hevingen.wordpress.com/2011/12/11/tidens-gang/

    Og her er historien fortalt av dagens leder for hjelpeorganisasjonen:
    http://lisle.no/geirolav/together-we-will-achieve-all-our-dreams/

    ReplyDelete