Welcome!

Velkommen til mitt lille hjørne av bloggland! Slå deg løs og føl deg som hjemme, og legg gjerne igjen en liten kommentar :)

Thursday, December 1, 2011

Gratulerer med dagen Mira!

Dagens bursdagsbarn heter Mira.
Vanker det pølse i dag tro?
Hun blir åtte år i dag, tenk som tiden går!
Mira var et spontankjøp, kjøpt av en mann som stod utenfor Rema med en diger bag full av valper. Han skulle flytte neste dag og måtte bli kvitt dem. Vi hadde vært uten hund i halvannet år, helt siden Ayla fikk kreft og måtte avlives, så vi var veldig klare for ny hund. Egentlig var jeg på jobb den dagen, og var bare ute en snartur. Du kan tro sjefen ble forundret da jeg kom tilbake med en liten valp :)
Men hun var utrolig søt!
Mye hår har vokst siden den gang, både på meg og Mira.
I 2007 så hun sånn ut:
Dette var hva som var inni:
13 stykker!
De var også veldig søte!
Den gangen lagde jeg en hjemmeside hvor de kommende valpeeierne kunne følge med på valpenes utvikling. (For å si det sånn, så la jeg litt mer flid i det enn han som hadde moren til Mira! De håpefulle kommende valpeeierne måtte igjennom tredjegradsforhør før de ble godkjente.)  Vil du se flere søte valpebilder er linken her
Første julegaven er ferdig, en liten sneakpeak her. Detaljer på ravelry.
Vanskelig å ta bilde uten skikkelig dagslys.
Jeg er i gang med matchende sokker. Flere detaljer her.
Her er fargene mere riktige.
Ute er det ikke akkurat vinterstemning, dette bildet er av den hvite syrinen min, og det er tatt i dag.
Jeg tittet litt på statistikken for været i fjor, da var det ca 15 grader kaldere, og hadde vært det leeenge. Tror jeg synes det er helt greit sånn som vi har det nå jeg :)

1 comment:

  1. Veldig forsinket gratulasjon til Mira! Tenk 13 valper, det var utrolig mange. Så mye fint du har på pinnene i flotte farger. Her er det magert med julegavestrikking, men et par sokker står på planen.

    Helt enig i at årets temperatur er å foretrekke. Det kan godt komme litt snø lille julaften for steminingens skyld. :)

    ReplyDelete