Welcome!

Velkommen til mitt lille hjørne av bloggland! Slå deg løs og føl deg som hjemme, og legg gjerne igjen en liten kommentar :)

Sunday, January 29, 2012

Endelig!

Endelig fikk Milla en uglegenser som passet!
Det første genserforsøket, som gikk ad undas i vaskemaskina, passet til dukken.
Detaljer på Ravelry.
To fornøyde og fine jenter :)
Og endelig fikk jeg strikket ferdig evighetsprosjektet mitt. Var ikke mer enn to kvelder med monogami som skulle til!
Litt kjedelige brukssokker i strukturmønster på pinne nr to. Har holdt på med dem i ny og ne siden mai!
Detaljer på Ravelry
Legg til bildeteks
Utrolig kjedelige å strikke, men veldig godt på foten. Jeg får nyte dem med andakt, for det blir nok ikke flere sånne her i huset.

Ellers har jeg vært og besøkt min kjære i Lillestrøm, ettersom dattera skulle ha bursdagsfest og ville ha huset for seg selv. De unge ser ut til å ha oppført seg ordentlig, huset var i hvertfall passe rent og ryddig når jeg kom hjem, med andre ord akkurat som det var når jeg dro! Dessuten var det igjen litt kake til mor, da må man si seg fornøyd :)

Ha en riktig fin uke!

3 comments:

  1. Uglegenseren ble flott!
    De sokkene ligner veldig på et par jeg har strikket - men nå er jeg litt lei av å strikke sokker. Men det er godt å ha!
    Ha en fin uke!

    ReplyDelete
  2. Du er så flink Bodil :) Tusen takk igjen! Og skryt til jentene dine for å ha gitt Milla en super dag i stallen :)

    ReplyDelete
  3. Så pene uglegensere - godt den siste beholdt størrelsen :) Og mønsteret på de sokkene likte jeg veldig godt, mye mulig jeg låner det. Planen er å strikke litt sokker på buss og sånt igjen når jeg bare er ferdig med lappeteppet.

    ReplyDelete